luni, 21 septembrie 2009

Back in business...

Azi am inceput cursurile si la cat de mult asteptam momentul asta, atat de mult ma gandesc acum la urmatoarea vacanta :)

Saptamana trecuta am fost la un eveniment in Perpignan, ma sunasera de la firma de cand eram in Romania si bineinteles ca am acceptat sa ma duc. Am stat acolo cinci zile, nu prea am avut timp sa ma plimb, sa vizitez, singurul moment de "libertate" era seara cand ieseam cu totii la restaurant. Centrul vechi al orasului e foarte frumos, cu stradute inguste si terase cochete. Acolo mergeam aproape in fiecare seara sa mancam. A fost bine, dar obositor :) Acum sunt din nou "acasa", din nou la viata de aici :) E devreme, dar ma duc sa ma intind putin sau sa ma uit la un film. Ma simt obosita, imi iesisem din mana...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da si eu ziceam ca si tine ca abia apuc sa inceapa scoala :) Insa acum as vrea sa mai trag de timp, de vacanta. Banuiesc ca apoi ma obisnuiesc din nou cu invatatul si nu o sa ma mai plang..sper :P

Nicole spunea...

mda...eu nu reusesc niciodata sa ma obisnuiesc, insa traiesc cu speranta ca o sa se termine curand :))