marți, 19 ianuarie 2010

Un fel de imaginatie bogata si bolnava.

Nu scriu de fapt pentru nimeni. Mai mult pentru mine. Asa-mi place mie. Prind cate un moment de liniste, sting tot in jurul meu, lumina, televizorul si pun o muzica buna. Dupa care ma uit in mine, caut bine si ma regasesc. Daca inchid ochii se face intuneric si nu vad decat o sclipire dubioasa, care inca nu stiu ce e. As bea un vin, doua, trei, cum tu te-ai mai intoarce o data, de doua ori, de trei, doar ca sa ma vezi zambind. "Ce prostie si treaba asta"...zici iar si te ridici de la masa. Habar n-am despre ce vorbesti, cateodata imi dau seama ca te aud, dar nici macar nu-mi pasa ce spui. Nu pentru ca nu m-ar interesa, ci pentru ca gandul meu e prea departe, intr-o lume pe care nici eu nu am cunoscut-o inca. Probabil asta e cauza framantarilor dese, noptilor pierdute, viselor ratacite. "Tu stiai ca simturile se completaza"? Pai cum asa? "Pai uite asa, daca inchizi ochii, auzi mai bine" Hai mah lasa-ma cu prostiile la ora asta! Pai si daca nu mai respir, poti sa ma concentrez atat de tare incat sa dau zoom ? "Nu ca tu esti tacanita tare si orice discutie o ia pe aratura" Pai tocmai, ti-am dat un exemplu. Poate e putin dus la extrem, dar ce mai conteaza cand tu ai oricum altceva de facut? Daca tot esti asa destept, cand crezi tu ca ne pierdem interestul ? "Depinde ce interes" Nu stiu, pentru ceva drag, ceva ce am iubit, pentru emotii...nu, asta niciodata. Cred ca nici pentru pasiune. De fapt ne pierdem interesul pentru oameni, uneori, atunci cand vrem sa fim singuri. Dar cand revenim, revin si pasiunea, si emotiile, si foamea, si seceta, si setea, si tot ! "Mai bine du-te si te culca" Iar ma faci nebuna. "N-am zis niciodata nebuna, stii ce-i aia nebunia? Ia fugi si cauta in DEX" Stii ca nu-mi place cand faci misto de mine, da' da-mi totusi dictionaru' ca sa ne distram un pic. Ia uite ce zic astia, nebunie egal Pierdere a judecății din cauza unei boli mintale; demență, alienație mintală. Adica n-ajungea ca eram nebuna, acum sunt si dementa si alienata. Un trio de vis ! "Sunt sinonime, tacanito" Pai da ma, dar cand le spui asa, parca nu sunt chiar sinonime-sinonime. "Hai, inchide dictionaru' si baga-te-n pat. Termin ce am de facut si vin si eu acum" Nu ca tu ma pacalesti ! Ia uite ce mai zic astia la nebunie, in Moldova se zice sălteală, fac pariu ca habar n-aveai ! "Mai esti inca aici?" Nu, ma duc acum (cascand), chiar incepe sa-mi fie somn si imi propusesem sa si citesc ceva inainte sa dorm. Te astept totusi si pe tine. 

Niciun comentariu: