sâmbătă, 28 mai 2011

liniste. si bine.


Linistea sufleteasca vine cu siguranta din lucruri mici: o melodie frumoasa, o carte buna care te pune pe ganduri, o raza de soare care apare in viata ta atunci cand ai mai multa nevoie, o floare primita atunci cand te astepti mai putin, ceva bun atunci cand ai manca ceva si nu stii ce, un prieten vechi pe care nu l-ai mai vazut de mult. Sunt atatea lucruri care ne fac viata mai frumoasa...
De la un timp incoace imi las viata sa curga frumos, in armonie cu natura si fara sa ii impun nimic: nici un ritm, nici o bariera. Accept tot ceea ce este natural cu seninatate. Uneori, oamenii ma intreaba ce mai fac si le raspund frumos ca sunt bine si iubesc, adica sunt Iubire. E greu de inteles si ne ia timp ca sa realizam ca iubirea exista in noi, nu avem nevoie de artificii ca sa o simtim, nici de alte persoane. Iubirea e stare de bine orice s-ar intampla.
Acum vreo doua saptamani ma intreba Raluca daca sunt indragostita. I-am zambit si i-am spus ca da, de viata.
Totul se inampla cu un scop si astazi stiu si simt intr-un fel ca viata m-a adus in Bruxelles ca sa o cunosc pe Ralu. Gandim la fel, respiram la fel, iubim la fel, avem atat de multe lucruri in comun incat prietenia cu ea nu ma face decat sa cred ca exista un Dumnezeu acolo sus care are grija de noi si de planurile noastre de viitor, chiar si de cele inca negandite, neimaginate. Atunci cand avem inima deschisa nu ne ies in cale decat oameni buni, oameni blanzi si iubitori. Ceilalti sunt doar trecatori.
Astazi, Ralu, iti multumesc ca existi si ca alaturi de tine am mai descoperit o parte din Omul care sunt, din Omul care esti. Ceea ce urmeaza nu poate fi decat mai bine, mai frumos si exact cum spuneam si ieri fiecare etapa a vietii trebuie vazuta asa cum este, adica trecatoare.
Trebuie doar sa credem.

4 comentarii:

Ana spunea...

I agree :)

Raluca M spunea...

Draga Nico, Cu mare drag citesc postarea ta. Am trecut prin rele si prin bune impreuna, ne-am influentat reciproc si mai ales am ras si ne-am bucurat de cele mai mici nimicuri intr-o lume unde uratenia era la loc de cinste. M-ai facut sa vad frumusete in toate, sa nu pun la suflet partile negative si am luptat amandoua cu marele Rau cu "R" mare. Abia astept sa mergem in Venezuela!Carlosii sa se pazeasca

Anonim spunea...

Fratioru tau subscrie la cele de mai sus. Oamenii care stiu sa iubeasca sunt cei care iubesc, si sa stii ca asta e o virtute, nu multi reusesc. Eu stiu ,precum soarele care rasare din est si apune la mine, aici in vest , ca nu trebuie sa ajungi departe ca sa stii unde esti, ci trebuie sa stai aproape ca sa stii unde mergi. O inima deschisa nu poate sa recunoasca decat binele. See you soon, sis ' !

Nicole spunea...

te pup, Silviu !:-)