luni, 1 august 2011

Aici, departe.

Am vrut neaparat sa scriu macar cateva randuri din Venezuela.
Ce pot sa spun pana acum cat ma tin plamanii e ¨wow¨! Totul e diferit aici, parca ma asteptam intr-un fel...dar tara asta te surprinde la fiecare pas...nu mereu intr-un sens pozitiv. Din pacate internetul nu merge intotdeauna foarte bine aici si inca nu pot sa pun poze...cu toate ca tare as fi vrut! Inca nu vreau sa dezvalui nimic...astept sa mai treaca si celelalte trei saptamani ca sa am o parere de ansamblu :)
In mare e bine...foarte bine, mai ales de cand am venit in Cocorote - in statul Yaracuy. Oamenii de aici sunt buni si blanzi, adica comunitatea din care facem parte - ne place tare mult. Ne-au dat o casa la dispozitie, cu o curte interioara impanzita de plante exotice. E un mic paradis pentru noi. Suntem ca doi copii care se minuneaza de orice detaliu din jur: bananieri, cocotieri...ploi tropicale calde...
E tare frumos si bine si e Lumina, adica ce mi-am dorit in avion in drumul spre Caracas...

Un august cald ! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Nico!
Imi place foarte tare blogul tau si citesc de fiecare data cand postezi ceva, chiar daca in ultimult timp mai rar:(.Esti o persoana frumoasa din toate punctele de vedere.Sper sa fie bine in Venezuela si astept detalii si poze.
Dara

Bianca spunea...

Wow, deci ai ajuns in Venezuela... da, niste poze ne-ar prinde bine :D
Take care :)