luni, 29 august 2011

Noapte alba, ganduri colorate






N-am reusit sa dorm deloc in noaptea asta. Nu ma simt foarte obosita, dar e tare ciudat. Am avut timp sa ma gandesc la o gramada de chestii, am incercat sa citesc, nimic. Pe la 6 si ceva m-am imbracat si m-am dus la Rapid sa iau niste lapte pentru cafea. Era tare racoare afara, uitasem cum e sa fie rece - deh, Brasovul oras de munte...In Venezuela, dimineata la 7-8 era deja foarte cald. Si placut pentru mine - cum nu suport deloc frigul :) Locul meu chiar e acolo - m-am gandit eu mai bine! In fiecare zi imi vine idei noi si ma iau prin surprindere ganduri frumoase si tot incerc sa vizualizez o viata acolo. N-a existat nimic care sa-mi displaca...
Azi noapte am descarcat in sfarsit o parte din poze si cred ca a venit momentul lor :)


Parcul Miranda - Caracas



un super bolid in Caracas


El Alvila, Caracas



Un comentariu:

Anonim spunea...

Follow your dreams, and they will follow