duminică, 25 septembrie 2011

despre Gigel de la scularie si cum a devenit el rege

E duminica si a fost un alt week-end lung. Sambata s-a desfasurat "Let's do it, Romania!". M-am gandit, pentru ca tot eram la Brasov, sa particip si eu. In timp ce strangeam gunoaiele altora ma gandeam la o gramda de chestii. La cat e de frumoasa natura si cat de nereunoscatori suntem pentru ceea ce ne ofera, la faptul ca noi, astia - stiti voi, voluntarii - oricum suntem pe baricada de pe care nu se arunca gunoaie pe strada fiindca asa ne spune bunul simt si ca oricum gigel de la scularie cand o sa iasa cu familia data viitoare la mici si bere gunoiul tot acolo in foc sau pe langa o sa il lase. Am dedus o combinatie de prostie si nesimtire cand am vazut ca au incercat sa arda cutiile de bere, care sunt din metal. Se pare ca arderea peturilor de plastic a devenit deja un obicei (tampit, dupa parerea mea de muritor de rand). Daca cineva le-a spus ca asa se face reciclarea - atunci omul ala era ori beat de la prea multa bere, ori cu indigestie de la mici - una din doua. M-am bucurat ca am lasat natura cu zece saci mai putin de gunoaie si am plecat trista dandu-mi seama ca pe gigel de la scularie n-o sa-l schimbe nimeni. Niciodata. Poate doar o organizare mai buna a Primariilor si asadar si prin urmare o amenda usturatoare - asa, cat sa-i ia de la gura cateva week-end-uri din astea reusite.
Aseara, dupa actiunea Let's clean the shit after gigel's bbq ne-am hotarat sa mergem sa dansam un pic, cu toate ca nu eram in cea mai mare forma. Ne-am dus intr-un loc dragutel, modest, unde se pune muzica veche, pe sufletul meu. Vorba aia, oldies but goldies. Nu de alta, dar mamitza din mine nu prea mai suporta de ceva timp bubuieli si butzi butzi doar de amorul artei. Asa ca am ales locul asta unde sa zicem vin oameni cam de peste tot. Dar cui ii pasa pana la urma, atata timp cat compania e placuta si muzica buna? Ei bine, am mers cat am mers pe ideea asta, pana cand langa noi s-a instalat un grup de cativa oameni (parea oameni la prima vedere), probabil de printr-un sat de langa Brasov, altfel nu-mi explic arogantele omului de la sat proaspat ajuns la oras (se cam vad de la o posta oameni buni si n-am nimic cu oamenii de la sat, care nu incearca sa para ceea ce nu sunt, sa nu ne inelegem gresit). Am vazut ca fatucele alea se tot inghioldeau in noi, ba incercau sa ma infrunte cu privirea (chiar nu inteleg comportamentul asta de pseudo-maimuta), pana la un moment dat cand una dintre fete m-a ars din greseala cu tigata ei "slim". Eu chiar sunt un om calm in general, bine dispus, n-am treaba cu cei din jur, atata timp cat ma simt bine. Dar asta cu dansatul cu tigara in mana de arzi pe toata lumea chiar nu mi se pare ok. Adica dupa ce ca oricum probabil le-am strans peturile mai devreme, acum sa ma duc sa ma si arda in oras cu tigara! Stiti ce mi-a spus fatuca asta cand i-am sugerat sa stea mai departe de mine? Ca daca nu-mi convine sa ma duc intr-un loc in care nu se fumeaza....M-am enervat evident, foarte tare si am plecat dupa cinci minute de acolo.
Concluzia? Traim intr-o tara necivilizata in care gigel de la scularie se simte rege. Stie ca dupa ce arunca gunoi pe jos nu-i da nici naiba amenda, ba mai mult o sa vina niste prosti sa stranga gunoiu' dupa el si cand iese seara in oras isi permite sa faca orice - pentru ca securitatea (sau ce naiba or face maimutele alea la intrare) dau din umeri cand le spui ce ti se intampla inauntru.
Let's do it, Gigel de la scularie!

PS: promit ca postul viitor o sa fie unul mai vesel.

Niciun comentariu: