miercuri, 22 februarie 2012

Dor de duca...

...e fraza zilei :)
La Bruxelles au fost azi vreo 10° (adica cu vreo 20° mai mult decat saptamana trecuta...) si am zis ca n-ar strica sa ies la o plimbare la pranz. Numai bine: m-a sunat Alexandra ca sa mancam impreuna, asa ca ne-am luat cate un sandwich si-am stat la povesti pe banca in parc, in fata unui lac. Batea un vant primavaratic, poate putin prea racoros inca, dar placut. Si era soare. Si aer curat. Si tare bineeeeeee! Si am povestit despre copilarie si momente fericite, asa ca astazi...stare de bine :) Ceea ce va doresc si voua :)

 

2 comentarii:

Marinela Ioana Parasca spunea...

Ce frumooos!
In Anglia a fost o vreme uracioasa, dar eu am fost binedispusa all day.
Ma bucur ca si altii au avut o zi minunata! :)

Nicole spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.