miercuri, 1 februarie 2012

Treaba serioasa.

Daca o femeie poarta inel pe mana stanga inseamna ca e maritata? 
Well...se pare ca da in ochii unora. Sambata trecuta la "Multikulti event" un danez, incercand sa-mi vorbeasca si obsevand atitudinea mea reticenta (unii oameni chiar nu ma inspira), mi-a spus intr-un final: "Vreau doar sa discut  cu tine, pari o fata inteligenta si oricum am observat ca esti maritata" :))))  "Super", m-am gandit in sinea mea...Dupa care am zambit si mi-am dat seama ca in contextul dat, era chiar bine-venita aceasta remarca. Asadar, vorba aia, pentru cine intreaba - sunt maritata :-) 

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu are legatura cu subiectul...
te-as ruga sa-mi dai un sfat daca se poate...
as vrea sa plec in franta sa muncesc pentru ca in romania nu am gasit mai nimic (am terminat o facultate), posturi bune se dau pe pile.
ce sanse as avea? ( franceza o cunosc la nivel mediu)

Nicole spunea...

hey ! lasa-mi, te rog, adresa ta de e-mail si o sa-ti scriu acolo parerea mea in legatura cu ce m-ai intrebat. o seara faina! :)

Anonim spunea...

adresa mea de email: catalinaparvu01@yahoo.com