marți, 31 decembrie 2013

Tu, 2013 :)

Mai sunt cateva ore..trei si ceva mai exact.
Azi am avut timp asa ca de final de an sa ma gandesc la ce a fost frumos, la ce m-a marcat, ce m-a emotionat...ce m-a facut sa simt ca traiesc.
Anul asta a inceput ciudat: pe 6 ianuarie, intr-o duminica de iarna geroasa, te-ai hotarat sa pleci dintre noi, tata. Mi s-a parut ciudat, mi s-a parut nedrept, stricasei parca un echilibru invizibil in familia noastra...pentru ca asa se zice: mamele sunt cu baietii si tatii cu fetele...si tu ma lasasei singura. Dar ai stiut cum sa faci sa trec usor peste: a aparut intai Andrei in viata mea si la putin timp mi-ai mai trimis un ingeras - un baietel, exact asa cum ti-ai dorit. Singurul meu regret e ca nu ai apucat sa il cunosti, dar poate il vezi de acolo de sus...mai avem exact o saptamana pana sa il intalnim si noi. 
Bebe, esti cu siguranta cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat anul asta: incepand cu testul de sarcina, emotiile, gandurile, momentele de panica :), prima ecografie in care te-am vazut si ne-am dat seama ca tu de fapt chiar existi, revenirea la realitate, clipa in care mi-am anuntat colegii ca o sa fiu mamica, burtica care creste tot mai mult (am impresia ca o sa explodeze in curand), miscarile tale continue cand ma faci sa ma intreb "oare e manuta? oare e piciorusul?", cursurile prenatale la care am fost cu Andrei si m-am distrat foarte tare pentru ca lui inca ii e frica ca nu va stii cum sa te ia in brate :), lumea care se uita zambind la mine pentru ca paltonul meu de iarna care altadata imi venea strans pe corp acum sta sa se rupa :)), prietenii care nu mai au rabdare si vor sa te vada...toate astea au fost momente de fericire.
Intram intr-un an nou in curand, iar tu vei aduce cu el bucuria cea mai mare. Astazi ti-am pregatit hainutele (merci Alina pentru o mare parte din ele! :) ) si nu-mi vine sa cred cat sunt de micute...stau si ma uit la ele, zambesc si nerabdarea creste cu fiecare ora.
Au fost probabil si alte momente fericite anul asta, dar nu-mi vine niciunul in minte acum.
Ai inceput iar sa te misti, stiu ca nu mai ai foarte mult loc in burtica...dar stai linistit puiut...nu mai e mult :)

Te pupa mama si te asteapta cu bratele deschise: vei face din anul care vine cel mai frumos an. 


Niciun comentariu: