joi, 17 aprilie 2008

20 martie 2007 "doi pe o bicicleta"...preferatul meu :)


exista un oras de care m-am indragostit. exista o alta viata departe de tot ce am avut pana acum. cred ca incep sa ma indragostesc si de ea, daca nu cumva o iubeam deja fara sa imi dau seama.

week-end-ul nu mai e facut pentru cluburi, fum, galagie...s-a transformat intr-un moment prelungit de liniste, o nebunie ciudata, un amestec de pasteluri, de alint si zambet inocent, intr-o continua cautare a unui parfum pe care stii ca il cunosti, pe care incepi sa ti-l insusesti, care devine parte din tine, care te vrea...Devine ritual si ne face fericiti de fiecare data, parca mai intens, mai pasional, parca mai viu, mai febril, mai profund, mai intim si mai secret, departe de ochii lumii: O sticla de vin, mirosul special al pielii lui in noapte si o lumina difuza e tot ce vrem sa purtam...

iesim doar ca sa ne plimbam ca doi nebuni pe strazile pierdute ale orasului, sa ne oprim din cand in cand ca sa ne sarutam, sa cantam si sa incepem sa dansam, sa nu ne pese de ceilalti, sa fim doar noi...

din cand in cand deskidem ochii si vedem ca orasul incepe sa prinda viata, ca un fluture care isi deschide aripile pentru primul zbor! e primavara...pe langa noi trec mii de tineri care isi cauta inocenta...Ador orasul asta, ador diversitatea si cel mai mult ador faptul ca pot fi eu...oricine as fi. Pe langa noi trec un el si o ea, amandoi pe o bicicleta. Bicicleta ca mijloc de transport aici nu e nimic iesit din comun, ba e chiar mai placut sa te plimbi seara... Mi se pare o chestie foarte tare. "Impatim aceeasi bicicleta, aceleasi ganduri, aceleasi momente care ne vor in viata lor, rulam pe aceeasi lungime de unda, te vreau in viata mea si o sa arat lumii intregi. Acum suntem pe aceeasi bicicleta!"

redescoperim iubirea atunci cand ajungem in cuibisorul nostru...

iubesc orasul asta, imi iubesc viata mai mult decat orice si incep sa cred ca iubesc...

Un comentariu:

Benny spunea...

Asa da viata!:)