vineri, 18 aprilie 2008

Chiar acum...


Cand scrii sub efect e mai palpitant, caci inima iti bate mai tare si faci totul la o viteza absoluta…e inimaginabil cum drumul spre fericire poate fi parcurs in maxim cinci minute si cum orice substanta care intra in corpul tau te schimba…adio amintiri !

Vreau sa traiesc prezentul si mai mult ca orice viitorul care se arata glorios ! vreau tot ce pot avea si mai mult, tu stii cel mai bine…cand ma uit in ochii tai gasesc ce am pierdut !

Am o gramada de filme in cap, nu mai stiu de mine, ma pierd in dezastrul puterii imaginatiei si al gandului meschin care ma duce departe, acolo, « la mine »….

Imi vine sa fug, tare, tare, tare…Sa zbor si sa fiu unde vreau eu…sa ma transpun intr-o lume pe care mi-o imaginez si in care traiesc atunci cand pot. Iar cand ma rup de ea, sa pot visa totusi ca sa nu cad intr-o deprimare care ucide suflete moi… « nu eu » !

Nu vreau nimic pentru final, nici aprecieri, nici critici, vreau sa fiu cu mine ! cand spun ca libertatea e dincolo de ce putem trai zi de zi si ce putem vedea cu ochiul liber, mi se spune ca traiesc in alta lume si ca nu e bine, nu e bine, nu e bine…

Sufletul meu se simte uneori incarcerat intr-un corp neputincios, dar nobil. El vrea doar sa poate cunoaste ce nu a cunoscut pana acum, sa poata atinge ce nu a atins pana acum si sa poata simti ce nu a simtit pana acum. Ma aflu in imposibilitatea de a putea reflecta mai precis la ceea ce simt in momentul asta, pentru simplul fapt ca…traiesc …

Adio viata, azi ma sinucid ! vreau tot ! tot ce pot avea …

Cine isi poate imagina ca in momentul asta sunt mai fericita decat multi ?

2 comentarii:

Benny spunea...

O multime de ganduri...

Bianca Linta spunea...

Stai asa ca am eu o intrebare :-D Sub "ce influenta cand scrii"? Hihi :-D