joi, 17 aprilie 2008

11 decembrie 2006


Inca nu pot sa-mi dau seama de ce imi place atat de mult melodia asta, dar stiu ca imi place cand ma ridic usor, avand un umar gol...:)

Nu am chef azi, nu am chef azi,
N-am chef de nimic.
Nu am chef azi, nu am chef azi
De vodca sau de gin,
Tequila, rom sau vin
Tigari, nu mai vorbesc
Iar pe tine, pe tine,
Pe tine te urasc.
Nu te vreau azi.

Nu ma vrei azi, nu ma vrei azi...
Imi spuse ea razand
Nu ma vrei azi, nu ma vrei azi...
S-a ridicat usor, avea un umar gol
Si zambetul amar,
Baiete esti prost, iar eu nu sunt o curva
Pe-un trotuar!

Nu ma vrei azi? Nu te vreau azi!
Nimic mai usor
Nu ma vrei azi! Nu te vreau azi!
Eu voi pleca-n curand,
Ramai cu mine-n gand.
E lapte-n frigider, iar banii, ciorapii si
Sapca ta sunt pe calorifer.

Te-am iubit, maaaa!
Te iubeam! Fraiere!

"Ne vedem joi, ne vedem joi",
Am urlat dupa ea.
Vreau sa vii joi, vreau sa vii joi
Alerg descult pe hol,
Dar holul este gol
Un paharel de vin, ma uit: Cine e?
Vecinul meu Dan de la mezanin.

Au trecut ani, au trecut ani
Si viata s-a schimbat.
Au trecut ani, au trecut ani
Mi-am luat si eu nevasta
Urata si cam proasta,
Am doi copii cu ea
Si ii feresc cat pot de mult
De soacra mea.

Au trecut ani, au trecut ani
Si viata s-a schimbat.
Au trecut ani, au trecut ani
Ma duc mereu pe hol, dar holul este gol
Nu-i lapte-n frigider, iar banii, ciorapii
Si sapca nu-s pe calorifer.
Au trecut ani, nu-s pe calorifer,
Au trcut ani, am fost un fraier,
Un mare, mare fraïer...

2 comentarii:

Benny spunea...

Cum se numeste melodia? Cine o interpreteaza?

Nicole spunea...

da kiar...n-am specificat...E Vama Veche - "nu am chef azi"...face toti banii ! :)