joi, 17 aprilie 2008

azi noapte la ora 4 eram fericita :) 25 noiembrie 2006...


de fapt eram atat de incantata incat nu puteam sa ma exprim cum mi-as fi dorit...

sunt genul de persoana care in general face lucrurile organizat (sau asa imi place sa cred) :), dar uneori pur si simplu ma las dusa de "val"...e momentu ala de inconstienta pura cand iti spui ca "ok, pe asta kiar trebuie sa o fac!" si pur si simplu nu poti rezista tentaiei! e ca un microb care se raspandeste in scurt timp in corpul tau si de aici pana la a comite fapta mai e un pas mic. mic-mic..acum ca introducerea a fost facuta (pentru a putea intelege mai bine circumstantele), here's the story...:)

vineri seara, dupa o zi de scoala de dim pana aproape seara (bine, exagerez un pic, incerc sa ma martirizez) suntem invitati la un coleg pentru o "movie session". ok! asta kiar suna bine, avand in vedere faptu ca...n-am vazut nici un film k lumea de doua luni incoace (by the way, nu prea gasesti v.o. pe aici la cinema - adik variante in original ale filmelor, asa ca nu imi prea pot imagina cum e sa vezi un film american subtitrat in franceza, SORRY, da kiar nu pot !!! :) ) toate bune si frumoase, eram acasa la "colegul gay" care stie sa si gateasca, e bun de sotie :))) and he's funny too! (deci daca vrea cineva am nr lui :D)...ma rog stam la el, ne uitam la filme, radem, glumim, ca intre fete (ca eram cu el si inca o prietena) si la un mom dat se face tarziu (ha, aici care pe care conduce acasa? :))) lol...nu,nu..aici he stills a man)

ajung acasa...stau putin ... si la un mom dat primesc o propunere intersanta, dar in acelasi timp suprinzatoare si ... usor invaluita in mister :) sa merg sa vad marea...la 4am !!! nu prea pot sa imi dau seama daca cineva imi citeste gandurile, visurile si sperantele (ha!) dar toata saptamana m-am gandit sa merg sa fac treaba asta (e ciudat destinul...) asa ca n-am stat foarte mult pe ganduri (doar cca o ora lol)...- rapsuns afirmativ. incantare de partea cealalta a baricadei. probabil ca numai doi nebuni ar putea face asta...haahhhahaha dap :D drumul de cca juma de ora pana acolo a trecut super repede...povesti, calatorii, masini, motoare, ambianta placuta. dau sa cobor din masina si primul lucru care ma "loveste" e un zgomot asurzitor. adevaru e ca noaptea e pustiu, e super liniste, dar e si f special :) asa ca am mers pe plaja - am ramas acolo cu marea, cu valurile care se spargeau intr-un zgomot intens, dar pana la urma placut, cu aerul umed si sarat pe care il simteam usor pe buze, cu un miros care imi aduce mereu aminte de vremurile bune...un miros de ... mare ... :)

Un comentariu:

Benny spunea...

La mare e cel mai frumos...mai ales cand mergi de unul sigur...