joi, 8 ianuarie 2009

Ar fi multe de zis...

Azi ma simt asa un fel de judecozeu :) Pe 7 ianuarie - adica azi (.. inca la mine) - se implinesc doi ani de cand l-am cunoscut pe Firfi...e frumos sa vezi cum se scurge timpul si omul de langa tine trece prin etape diferite ale vietii multumindu-ti pentru ca ai fost mereu acolo. Din cand in cand ma uit la pozele cu noi de la inceput pana azi si incep sa rad, mi se pare ca au trecut doua luni, nu doi ani ! Recunosc ca e prima data cand vad o relatie la modul atat de serios, n-am locuit niciodata cu nimeni altcineva, n-am lasat niciodata atat de mult de la mine cu tot orgoliul meu, nu am facut pentru nimeni altcineva cu atata pasiune de mancare :)) ... in mare se intampla ceva ... De fapt sunt atatea lucruri care ne leaga ... Uneori in momentele de suparare, cand imi spun ca gata, pun capat! ... imi imaginez cum ar fi fara el ... si nu prea reusesc ... ma enervez eu pe mine :))
N-am vorbit niciodata despre asta, dar intre noi sunt multe diferente, cele mai multe si mai importante culturale .. si a trebuit sa facem multe compromisuri ca sa mearga, inca facem ... La inceput era mai greu, acum din ce in ce mai usor pentru ca am inceput sa ne cunoastem mai bine. Atunci cand ai pe cineva, cel mai frumos e sa ai sentimentul ala ca el te iubeste orice ar fi ... chiar e magic.
Anul asta sper sa aduca cu el schimbari in bine. Eu ma gandesc de cateva zile la toti oamenii pe care ii cunosc, sper sa le fie bine acolo unde sunt ... si sper ca fiecare sa deschida ochii si sa vada adevaratul sens al vietii, sa-si dea seama ca e greu sa tii oamenii aproape, si foarte usor sa ii indepartezi, ca adevaratele prietenii nu se cumpara si nu se cladesc pe miniciuni si interese, ca in timp ne dam cu totii seama de asta, dar uneori e prea tarziu ... ca momentul cel mai important este "atunci" si nu "candva", ca unele lucruri nu pot fi inlocuite cu nimic si ca sunt rani care raman acolo, chiar daca pe moment trecem peste ... ca cel mai frumos este sa facem ceea ce simtim, sa oferim oamenilor pe care ii iubim cadouri fara motiv, doar pentru ca asta simtim pur si simplu, fara sa asteptam altceva in schimb ... Cei care nu au inteles insa, vor intelege: atunci cand suntem buni, viata ne rasfata fara ca noi sa cerem nimic ... Imi doresc mai multa intelepciune, pentru ca am darul de a spune lucrurilor pe nume ... si uneori doare.
Rezolutii pentru 2009 nu ar fi prea multe, las timpul sa decida ... un lucru e insa sigur, voi evita compromisurile de orice fel, vreau sa ma regasesc eu pe mine, asa cum sunt, asa cum mi-a placut dintotdeauna sa fiu ...
Somn usor !

Un comentariu:

nicoleta dragan spunea...

sis, tu realizezi cat de norocoasa esti? miss you!