joi, 15 ianuarie 2009

Cam ce fac eu ...

Ma intrebam intr-o zi care sunt lucrurile pe care le fac zi de zi, in afara activitatilor care se impun (trezit, dus, spalat pe dinti, scoala, mancare...). Pai cum am timp imi verific e-mailul, de cele mai multe ori seara, cand ajung acasa de la facultate. Am cateva persoane cu care "e-comunic" cu mare drag si despre care as vrea sa stiu o mie de lucruri; am invatat sa am rabdare si am mai invatat ca lucrurile bune vin in timp, cel mai frumos e sa construiesti relatii de prietenie de durata :) Dupa care imi deschid blogul :) Urmatorul pas e sa vad ce a mai scris lumea...si cand incep treaba asta, tine-te bine ca dureaza vreo cateva ore...si uite cum se face ora 1am si eu nu dorm inca! Cel mai frumos e ca oamenii astia pe care ii citesc chiar au ceva de spus si am gasit o persoana in care ma regasesc :) E ciudat tare, pentru ca de doua zile incerc sa recuperez toate posturile ei si ma distrez copios! Daca citesti postul asta, stii tu cine esti, "X" ;) Teoria cu "Y" chiar e foarte adevarata :))
E anul in care vreau sa ma imbogatesc spiritual, asa il simt, asa l-am simtit inca de la inceput. Nu stiu inca ce a produs schimbarea asta in mine, mi s-a intamplat ceva frumos, cu o zi inaintea intoarcerii in Franta. "Ceva"-ului asta nu pot sa ii spun pe nume, l-as banaliza si nu merita. Important e ca undeva, la un moment dat, mai mult sau mai putin precis, e ca si cum mi-ar fi redat libertatea, mi-ar fi insuflat dorinta de a fi usor ca vantul care sufla spre rasarit...Timpul a fost masurat, cuvintele insa nu, cu atat mai putin zambetele, gandurile dezgolite ("La ce te gandesti acum?") si dorinta de a mai ramane. Raspunsul meu ar fi fost unul prea complex, fie vorba intre noi acum, pentru ca stiu ca de undeva de departe ma citesti :) Te-ar fi speriat poate si nu as fi vrut "sa fugi" :) Sper sa nu fiu inteleasa gresit, dar crezand asta subestimez deja persoana si nu e cazul.
Precum spuneam si ieri...amintirile sunt cel mai frumos vis...sau invers :) Cred in puterea revederii si traiesc mereu cu gandul la ceva mai bun...
Somn usor