marți, 20 ianuarie 2009

Aseara, in seara asta...


Aseara nu mi-era somn si m-am uitat la "L'auberge espagnole" pentru prima data (stiu, filmu' are deja sapte ani..:) ) si mi-a placut...pentru ca pe undeva m-am regasit...adica nu stiu in ce masura, probabil faptul ca a trebuit sa plec departe de casa, diversitatea, o noua lume pe care trebuie sa o descoperi zi de zi, petrecerile si nebunia de la inceput, care au trecut de mult, oamenii noi, compromisurile, frumusestea schimbarii...:) Toate astea m-au facut sa urmaresc filmul cu zambetul pe buze :) Dar in acelasi timp...

...nu despre asta voiam "sa vorbesc", nu mi-am planuit nimic, doar ca azi mi-am dat seama de un lucru...oamenilor le e frica sa fie speciali: adica sa se deosebeasca de altii in modul cel mai simplu si in acelasi timp cel mai frumos, sa fie valorosi in felul lor, ca oameni, pentru simplul fapt ca sunt onesti, buni, pentru ca au felul lor de a fi, pentru ca stiu sa zambeasca si sa fie optimisti. ... Pentru ca intr-o zi anume a facut pe cineva fericit, fericirea aceea in stare pura, fara artificii si pentru ca acel cineva se gandeste inca...pentru ca atunci s-a intamplat ceva ce nu poate fi explicat prin cuvinte si tocmai naturaletea si fatalitatea lucrurilor a facut ca totul sa fie asa, pentru simplul fapt ca el a fost acolo atunci cand batea vantul acela cald de decembrie, atunci cand soarele m-a facut sa zambesc in alt fel in acea dimineata...pentru ca se intampla rar...

Stiu ca si tu zambesti si Da, la tine ma gandeam :)

Niciun comentariu: