marți, 10 ianuarie 2012

o dimineata lunga, o seara relaxanta.

M-am decalat nasol cu somnu' zilele astea, deh ! asa e in vacanta...

Azi dimineata la birou cred ca aratam cam asa...dar toata lumea era euforica si cu happy happy in coltu' gurii, asa ca nu cred ca mi-a remarcat nimeni letargia de ianuarie, prima zi de munca. 


(in alta ordine de idei, matzul asta e absolut adorabil, vreau unu' exact ca el!)

Ei bine, pana spre seara tarziu lucrurile s-au schimbat putin. Eram ferm convinsa ca o sa adorm pe la vreo 21h, dar uite-ma (surpriza!), tot eu - aia de azi dimineata - inca treaza si e 00h39. Ceea ce face din mine, evident, o super woman :-) Ah! 
Care este motivul? Pai ne-am luat cu Raluca la povesti sus in mansarda (tre' sa mai zic o data, dar imi place la nebunie mansarda noastra!) si dintr-una in alta am inceput sa ne uitam la un serial. Si n-am putut sa ne oprim evident la primul episod, a urmat al doilea, da' hai de ce nu si al treilea, intre primul si al doilea am deschis o sticla de rosé, la al doilea episod ne imaginam deja ca avem pisica in casa, ba nu! doua! ca n-avem cum sa o impartim ! si ne imaginam cum vine Ralu si-mi fura pisica noaptea dupa ce adorm (ok..asta dupa al doilea pahar de vin :) ) Si radeam ca nebunele ca o sa ajungem femei batrane si nemaritate cu multe pisici! "ce frumos ar fi"  NOT! :)) 

Recapitulam: luni, prima zi de munca. Eu, dupa cateva ore de somn - la birou. Obosita, plictisita si fara chef de munca, evident. Ajung acasa, stau ce stau apare Ralu si incepem sa palavragim, ca femeile. Dupa care ne uitam la un serial, timp in care bem o sticla de vin. Ne imaginam tot felul de chestii, radem, glumim - relaxare. 
Somn usor. 

Niciun comentariu: