luni, 23 ianuarie 2012

Poveste de week-end

Am avut un week-end plin si frumos. Sambata a inceput cu "Laugh, clown, laugh" un film mut din 1928 la Cinematek. Partea frumoasa e ca a fost acompaniat de o domnisoara care canta la pian. Nu stiam la ce sa ma astept, dar recunosc ca am fost foarte placut surprinsa! Si eu, si fetele :) Mai ales Diana, care la final avea ochii inlacrimati. Si eu care ma credeam o sensibila! Well...nu de data asta se pare! :) 
Dupa, ne-am hotarat sa mergem in ceva bar unde e berea ieftina (mda...uneori bem vin, alteori...doar bere :)) ). Dupa vreo juma' de ora, vedem ca se instaleaza un domn cu o chitara si spre bucuria noastra...incepe sa cante. Asadar si prin urmare am avut parte si de un concert live pe care nu il aveam in program. Cum nu aveam in program nici sa-mi dedice domnul asta "Tears in heaven", cantand cat il tineau plamanii "Nicoooole you look wonderful tonight"... Si adevarul e ca...aratam :)) A fost foarte amuzant, caci artistul era trecut de mult de prima tinerete, deci a urmat o serie de mistouri din partea fetelor toata seara :)) Bine, asta dupa am incercat sa ii convingem pe niste baieti (de undeva din nordul unui continent pe care il stim cu totii - si, vreau sa precizez aici ca NU sunt rasista) de care nu mai scapam ca noi nu vorbim decat romana; si ei insistand in toate limbile pamantului si noi ca nu, ca "only Roumanian" cu lacrimi in ochi de la atata ras! Adevarul e ca trebuie sa fii retardat sa nu vorbesti nici o alta limba straina la varsta noastra si in contextul dat. Dar cui ii mai pasa? Doar suntem frumoase! ( :)) )
Sambata am ramas sa dorm la fete, intotdeauna mai e o poveste de spus inainte de culcare :) Iar duminica a fost exact o duminica din aia in care nu ai chef decat sa lenevesti: ne-am trezit, am mancat putin, am baut o cafea, ne-am uitat la un film si la pozele Dianei din Palm Beach...sa va zic ca iar ne-a venit dorul de duca? Mare, soare, palmieri, broooooonz, zambete largi cat toata fata! Si noi in Bruxelles. Zau asa!
Chiar i-am zis lu' Ralu' ca suntem niste pitzi ! Pentru ca sa stai in Bruxelles e exact ca si cum ai sta cu om mai in varsta doar pentru ca are bani ! Mda, filosofii de duminica....:-)
Acestea fiind spuse, mi-am amintit ca in seara asta voiam sa ma uit la "Sub soarele Toscanei'. Parca l-am vazut mai demult, dar am o memorie tare proasta la filme, asa ca ... e ca si cand ar fi prima data :)
O seara faina! 

2 comentarii:

Dee spunea...

Imi mai surprind cateodata lacrimile pe obraz dupa un film bun, recunosc sunt o romantica incurabila!
Si cum eu eram cea care ti-a dezvaluit identitatea si am facut-o pe 'Nicole' celebra, tipand ca o nebuna in Celtica :) mi-am dat seama cat de usor poti prosti "adumelcatorii de bunaciuni" si sa-ti asumi o alta identitate... cum la un moment dat toata lumea credea ca eu sunt TU :D
Una dintre cele mai frumoase seri petrecute in orasul asta mohorat!
Nimic planuit, nu era nici soare, nici palmieri si nici bronz sau vara... si totusi am ras cu lacrimi, in Bruxelles!!!

Nicole spunea...

frumos spus :) Hahaha da inca te vad tipand "Roumaniaaaaaaaaa" "Nicoooooooooooooleeeeeeeee" :)))))