vineri, 18 noiembrie 2011

Ce se mai intampla prin Brasov?

Azi dimineata cand am ajuns la birou, m-am intrebat oare ce se mai intampla prin orasul meu de suflet? Caci toata lumea se cam plange de la o vreme ca e un oras cam mort, lumea isi doreste evenimente...Asadar si prin urmare...
....din seria "chestii misto care se intampla prin Brasov" avem expozitia foto "Brasovul pedaleaza" 23 noiembrie - 13 decembrie la Ceai et Caetera. Deschiderea oficiala va avea loc pe 23 la ora 20h. Eu zic sa nu lipsiti, e un loc care mie mi se pare de poveste si de fiecare data cand mi-e pofta de un ceai bun, o turta dulce (din partea casei), o muzica buna in surdina si putina liniste acolo ma duc! :-) 
Si daca tot a venit vorba de muzica, Scoala Populara de Arte organizeaza un festival de muzica in perioada 12 - 13 decembrie. Daca va simtiti talentati, go for it!
Ah! Si sa nu uitam de "Zilele Jazz-ului Romanesc" - 25-27 noiembrie! 

Niciun comentariu: