miercuri, 2 noiembrie 2011

voi, Prietenii mei.


Ma pregatesc pentru un week-end la Amsterdam cu Maria. Abia astept! Nu stiu cum se face, dar in viata mea lucrurile se leaga asa de bine si de frumos in ultima vreme, incat imi tot pun tot felul de intrebari. De fapt e foarte simplu: schimbarile vin din interior, la fel si lucrurile bune. Uneori si soarele vine tot de acolo :)
Astazi citeam un blog si am gasit cateva cuvinte de'ale lui Ghandi: "Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi". Cat adevar in opt cuvinte...
Sunt zile, la fel ca astazi, in care merg pe strada si imi vine sa sar in sus de bucurie, de implinire. Ma uit la oamenii din jurul meu si in ultimii ani s-a facut o selectie atat de naturala: au ramas doar cei frumosi si langa ei s-au asezat oameni la fel de buni si de sinceri, oameni liberi si care iubesc viata prin fiecare celula, care sunt Iubire. Toti oamenii pe care astazi ii numesc Prieteni sunt pur si simplu geniali! Cu ei as merge pana la capatul lumii, as sta la povesti pana dimineata, n-as dormi doar ca sa le ascult povestile de viata de care sa ne amintim peste ani, as rade in hohote pana n-as mai putea respira si le-as oferi ce am eu mai bun.
Uneori, in diminetile racoroase in care merg spre birou, doar gandul ca ei exista imi face inima sa tresara!

Niciun comentariu: