luni, 14 noiembrie 2011

Modele

Vineri a avut loc (nu, nu sfarsitul lumii asa cum credeti toti! nah ca ati scapat si de data asta!) evenimentul TEDxBucuresti. N-am fost acolo din pacate, cu toate ca mi-as fi dorit tare mult. Care a fost ideea? Pai cativa tineri care au facut ceva in viata asta au fost chemati sa-ti impartaseasca experienta. Pe unul dintre baietii de la Paramongols il cunosc personal si m-am simtit tare mandra sa il vad printre oamenii astia faini, cu toate ca stiam deja ce-i poate pielea. Salutari Paul aka omu' muntilor si hip hip hurray, you did it! Pe Florian si Laura ii citesc de cateva luni bune cu sufletul la gura, sunt omuletii astia doi (acum trei cu tot cu Sasha) care s-au decis sa traiasca in Brazilia intr-un eco-sat de vreo doi anisori asa (sau poate si mai mult...doamne ce repede trece timpul!) si sa lase timpul sa-si faca loc in viata lor, sa traiasca in aromonie, pace, natura... Vorba lui Blaga..."vesnicia s-a nascut la sat".
Iar astazi, dintr-un articol in altul, l-am descoperit pe Toma Coconea. Wow! Are 34 de ani, e din Petrosani si e nemuritor. Sau asa imi place sa cred, pentru ca atlfel nu-mi explic performantele lui. Participa, de exemplu, la una dintrele cele mai tari competitii de sport extrem: Red Bul X Alps - ce inseamna asta? Cine ajunge cel mai repede de la Salzburg pana la Monaco, adica mai mult de 800 km. E vorba despre o cursa printre ghetari, stanci...
Ei sunt, evident, o parte din Oamenii care si-au impartasit experientele de viata la TEDxBucuresti, dar merita apreciati. Ei sunt o parte din Modelele pe care ar trebui sa le avem zi de zi in minte. Ei fac lumea sa fie mai buna.

Niciun comentariu: