miercuri, 16 noiembrie 2011

Jurnalul Annei Frank

"Seara, cînd stau culcată în pat şi-mi termin rugăciunea spunînd: Îţi mulţumesc pentru tot ce-i bun, drăguţ şi frumos, jubilez în sinea mea. Atunci mă gîndesc la „ce-i bun" în clandestinitate, la sănătatea mea şi la întreaga mea fiinţă, la ce are „drăguţ" Peter, la ce-i încă mic şi fragil şi căruia noi încă nu îndrăznim să-i dăm un nume, iubire, viitor, fericire, şi la „ce-i frumos", asta însemnînd lumea, natura şi frumuseţea amplă a întregului, a tuturor lucrurilor frumoase împreună.

Atunci nu mă gîndesc la toate nenorocirile, ci la frumuseţea încă prezentă. În asta constă în bună măsură diferenţa dintre mama şi mine. Sfatul ei împotriva melancoliei este: „Gîndeşte-te la toate nenorocirile din lume şi fii fericită că nu treci tu prin ele." Sfatul meu este: „Ieşi afară, mergi pe cîmp, în natură şi soare. Ieşi afară şi încearcă să regăseşti fericirea în tine. Gîndeşte-te la tot ce-i frumos în tine şi în jurul tău şi fii fericită!" 


Anne Frank, 7 martie 1944






Daca nu aveti nici un program maine la ora 17h00, va anunt ca se lanseaza prima versiune in limba romana a jurnalului Annei Frank la Godot Café Teatru. 

Niciun comentariu: