miercuri, 23 noiembrie 2011

Constatare.

De mai bine de o luna nu mi-am mai folosit laptopul. Nu neaparat pentru ca nu vreau, ci pentru ca am luat ceva virus. Si cum nu ma pricep deloc la partea asta "intunecata" a calculatoarelor, am lasat-o balta. Adica am pus frumos laptopul intr-un colt si l-am mai sters de praf din cand in cand ca pe o mobila veche si nefolositoare. "Problema" e ca nu am simtit o nevoie acuta de a-l folosi, din contra. Cand ajung acasa de la birou - unde oricum imi petrec timpul in fata unei masinarii - prefer sa ma ocup de una alta prin casa, sa stau la un ceai/vin cu prietenii sau sa citesc. E mult mai placut si mai odihnitor. Asta nu inseamna ca nu e util sau ca nu ar trebui sa gasesc o solutie ca sa remediez problema, dar fac o constatare care, recunosc, m-a uimit si pe mine in momentul revelator...poate incep sa imbatranesc.

Niciun comentariu: