vineri, 29 mai 2009

10 zile...

N-am mai scris de la ziua mea, adica de exact zece zile. Mi se pare enorm, mai ales ca s-au intamplat o gramada de chestii in ultima vreme. Ieri, de exemplu, de la 8 pana la 21 am fost la un forum despre crearea de intreprinderi, ca organizator, alaturi de AP Média, unde o sa reincep un stagiu luni. Am cunoscut-o pe doamna Hélène Mandroux-Colas, primar al orasului Montpellier. In prima instanta nu stiam cine e, pentru ca ea a venit sa dea mana cu mine...dupa care toata lumea se agita in jur si atunci am avut revelatia. Am cunoscut iar o gramda de lume noua si interesanta, pentru ca exposantii sunt banci, firme de experti contabili care te ajuta sa-ti finantezi proiectele. Atmosfera e mereu conviviala, mai ales la sfarsit, pentru ca mereu se organizeaza un cocktail, unde lumea e foarte relaxata :) In mare m-am simtit bine, chiar daca am stat in picioare mai mult de 12h, n-am simtit oboseala decat atunci cand am ajuns acasa. Sunt fericita si pentru ca n-a trebuit sa insist eu, m-au sunat ei sa particip la eveniment si sa mai fac un stagiu in iunie. E destul de greu sa obtii un stagiu platit,  mai ales atunci cand nu ai experienta, dar am stiut cum sa negociez si pana la urma o sa fac rost si de niste bani. Nu foarte multi, dar cat sa ma motiveze. Din cate mi-au spus le place mult de mine pentru ca sunt mereu plina de viata, ma descurc mereu in orice sutuatie, chiar daca e prima mea experienta profesionala. 

In alta ordine de idei, azi am terminat oficial licenta, pentru ca am trimis ultimul dosar pe care l-am finalizat azi-dimineata. Imi propusesm sa o fac aseara, dar eram low baterry :) 

Asa ca am vorbit cu Alina sa dam o fuga pana la plaja. Ma duc sa mananc ceva, sa-mi pun lotiunile de protectie si prospul de plaja intr-o geanta, sa-mi caut o tinuta lejera (e foarte cald afara) si sa ma relaxez putin. Poate fac si o baie ! 

Pentru ca merit :)

2 comentarii:

ALEX spunea...

U go girl! Bafta multa! Si... un "LA MULTI ANI!" mai tarziu, dar din suflet, ex-colega :)

Nicole spunea...

ce surpriza placuta !!! Merci mult, vorba aia mai bine mai tarziu decat niciodata :)) Vas ca te-ai blogguit si tu ! :) fug sa te citesc! te pup