marți, 5 mai 2009

Euforie, dulce...

Imi place vinul...imi place mult...la inceput imi da o stare euforica, dupa care ma moleseste si ma duce departe...se joaca cu mine, imi trezeste amintiri care ma framanta, ma arunca departe in ganduri amare, si in loc sa omoare timpul, il face tot mai dens, mai greu, mai plin de el...mai apasator...sangele devine mai fierbinte, imi simt sufletul mai cald, inima mai vulnerabila, pulsul marit, buzele fierbinti, ochii inlacrimati, tot ce aud e o melodie in surdina. Daca inchid ochi, esti acolo, dar deocamdata nu te vreau. Pentru ca nu te pot avea. 

"ti-e dor..."... o voce de departe, o voce cunoscuta, e ea, sunt eu...

am chef sa lenevesc, sa scriu, sa-ti vorbesc, sa ascult muzica de suflet...as sta pe terasa ore in sir, as dormi acolo daca as putea...m-as uita la stele pana dimineata...

Niciun comentariu: