joi, 14 mai 2009

Coldplay.

Aseara am adormit amandoi ascultand Coldplay la Ipod ... fiecare cu o casca ! :) Si ne-a venit geniala idee sa mergem la concert la Paris in septembrie ! Inchid ochii si deja ma vad pe stadion..."Lost"...

Mai ramane sa gasim bilete si sa cumparam biletele de avion de intoarcere din vacanta inainte de 7 :) Sper sa iasa planu' ! 

PS: nu-mi vine sa cred ! :)) Tocmai m-au sunat de la AP Média (firma la care am facut un stagiu in noiembrie si cu care am organizat evenimente ) ca sa ma intrebe daca nu vreau sa mai fac un stagiu la ei ! ce tare! sper sa incep saptamana viitoare ! 

Am fugit la invatat ca mai am trei examene !!! :) 

Happy :)

Un comentariu:

Pandutzu spunea...

daca nu gasiti bilete and stuff pentru paris, va recomand in londra :d

http://www.infinitytravel.ro/turism/turism_extern/concerte/coldplay_-_live_in_londra_-_18_septembrie_2009.html

eu imi caut companion pentru concert, ca sa nu platesc in plus si suplimentul de single :p