marți, 19 mai 2009

Lesley Gore - It's My Party (Remix)

La Multi Ani, mie ! :)

6 comentarii:

Criss spunea...

La multi ani cu sanatate, sa iti dea Domnul tot ce-ti doresti, zile senine si fericire, LA MULTI ANI, sa traiesti pam pam...na ca ti-am cantat. Am voce de privighetoare nu-i asa? :))

La multi ani ! Petrecere frumoasa!

nicoleta dragan spunea...

La multi ani tie! Sa cresti mare si sa fii fericita :)

Nicole spunea...

merci fetele mele de pe coasta insorita !!! :)) va pup tare!

nicoleta dragan spunea...

si noi pe tine ;)

Tei Tei spunea...

buna, de ceva timp mi-am facut un obicei din a-ti vizita blogul; de multe ori ma regasesc in emotiile descrise de tine; imi pare rau ca n-ai mai fost consecventa in ultima perioada, inteleg datorita sesiunii... la multi ani! suntem pe-apropape caci eu am facut 24 pe 16 mai! Teo din Bucuresti

Nicole spunea...

@Teodora: de fiecare data ma bucur atunci cand cineva prinde curaj sa se exprime :) si mie mi se intampla des sa citesc bloguri, sa nu spun nimic...
O sa revin cat de curand, e o perioada cam incarcata...