miercuri, 13 mai 2009

Sesiune :)

La cererea fanilor lol (a se citi frate'miu m-a certat ca n-am mai scris pe blog si ma tot intreaba de cine mi-e mie dor :) ) m-am gandit sa va anunt cu tristete in glas ca saptamana asta am inceput sesiunea...si ca tot studentul si invatatul pe ultima suta de metri :)) Sunt convinsa ca ma intelegeti cu totii...nopti pe jumatate dormite, agitatie, telefoane, dat si recuperat cursuri...cafea...E perioada din an in care nu ma prea recunosc si cu atat mai putin nu prea ma regasesc...

N-am prea multe de spus...ah ba da, ma doare foarte tare capul, sunt treaza de azi-dimineata de la 6...

Dar nu trece ea sesiunea si fug la plaja ? :) Nu, daca imi gasesc job pentru luna iunie ! :))

V-am zambit :)

Somn usor! 

2 comentarii:

Criss spunea...

Tocmai intrasem a 3-a oara azi sa iti las un comment ca e cazul sa scrii ceva :) Multumesc Mihai :)

Bafta acolo la examene si sa vina vacanta cat mai repede :) Spor la invatat! te-am pupat

Nicole spunea...

looooool Criss :))) ce nebuna esti :)) Pai vorbeam cu Mitza aseara si imi tot zicea ca n-am mai scris pe blog, dupa care i-am explicat ca aveam 6 examene saptamana asta! Lasa ca o sa imi gasesc timp sa va mai scriu :)
Merci